|
Piti lukea kokeisiin, söinkin. Kakkua, suklaata, herkkuja, lasagnea, jne jne. Ei parane lihoa niinkuin ei grammaakaan arh! Ja vuodatus on hias paskaki kaiken lisäks, hoom moi |
maanantai, 19. toukokuu 2008
maanantai, 19. toukokuu 2008
|
Piti lukea kokeisiin, söinkin. Kakkua, suklaata, herkkuja, lasagnea, jne jne. Ei parane lihoa niinkuin ei grammaakaan arh! Ja vuodatus on hias paskaki kaiken lisäks, hoom moi |
Ehkliian kauan,
h on jatkanut kulkuaan pllmaan
eih kukaan tahdo seinleen
lian tahrimaa legendaa
Kommentit