mulla ei oo kavereita.

tai on, mutta ei ne ole oikeita kavereita. ei ne oikeasti halua olla miun kavereita.

Ei ne pidä yhteyttä, ei ne halua nähdä, ei ne juttele edes mesessä, ei kommentoi galleriassa, eivät soita, tekstaa, ei mitään.

Aina se oon minä joka ottaa yhteyttä ensin! Enkä minä aina jaksa olla häiritsemässä, kun kuitenkin ilmoittelen itsestäni pahaan aikaan.

Kukaan ei ikinä kysy mitä mulle kuuluu! Tai laita edes viestiä mitä teen, tai mitä aion tehdä. Ja jos ite kysyn sitä heiltä joskus, turha luulla että "vastakyselyjä" tulisi.

No tiedän, ettei heilläkään (kavereilla) välttämättä nyt ole aikaa miettiä mitä mie oon tekemässä. Mutta kuitenkin, olisi mukavaa jos joku niistä harvoista pitäisi vähän yhteyttä.

MISTÄ NIITÄ HYVIÄ, "AHKERIA" KAVEREITA SAA! EI TÄÄLLÄ KORPIKYLÄSSÄ OLE HARRASTUKSIA, MUITA KOULUJA, MITÄÄN!!!

Viime yö meni itkiessä angstia. Muttaku musta oikeasti tuntuu pahalta kun ei oo kavereita.

Onhan niitä koulussa, mutta nyt kaikki on unohtanu mut.