4D tänään nelosella kello 22.00: LÄSKITEININ PALUU

Suomessa eräässä kaupungissa 24/7, LÄSKITEINI ELÄÄ

minä.

Muutamia kommentteja painosta, laihduttamisesta, jne.

"Elämässä on tärkeämpääkin, ja hauskempaa, tekemistä kuin kytätä hysteerisesti omaa tai toisten painoa. Joku järki itsestään huolehtimisessa pitää kuitenkin olla." -Eulaalia K

"Tyytyväisyys siihen mitä on, on tärkeää. Tietysti itseä pitää ottaa niskasta kiinni, ainakin välillä, lähteä lenkille, pyöräilemään, irrottamaan hien pintaan, sitten on ihanaa käydä suihkussa, kääriytyä valkoiseen pitkään kylpytakkiin ja oman armaan kainaloon. Ei me immeiset nipottamalla ja niuhottomalla saada elämäämme onnelliseksi vaan olemalla tyytyväisiä itseemme, nauttimalla pienistä asioista ja välillä vaatimalla itseltä jotakin, missä varmasti onnistuu.... Elämä on liian kallis tuhlattavaksi kyttäämällä jokaista grammaa ja herkkupalaa..." -elämä on

"Niin kauan, kun ulkomuoto säilyy kohtalaisen hyvänä, en jaksa lihomista surra! Ja sitä paitsi jatkuva ruuan vahtiminen veisi kaiken elämänilon..." -kurarukkanen

"Yritän pitää painoni muuttumattomana, mutta muutaman mahdollisen pluskilon takia en halua "jojoilla" -Rituska

"En ota 'ressiä'. En ole ylipainoinen - muutama makkara vyötäröllä, so what. Sanokoot muut mitä lystää ja jos ukolleni en kelpaa sellaisena kun oon, niin lähteköön käläppiin." -ansku

"Olen hiukan ylipainoinen, mutta en ole missään nimessä lihava! Jotkut ovat sanoneet, että olen ihan ok! Mikä tärkeintä: Olen sinut itseni kanssa, iloinen ja itsevarma ja kannan pari ylimääräistäkin kiloa tyylillä ja pystypäin! Ja useimmat miehet eivät edes halua laihoja luuviuluja!" -Pauliina